FAQ

Co zrobić jeśli informacja nie wyświetla się na karcie produktu?
Upewnij się czy aplikacja jest zainstalowana, opłacona oraz włączona (w jej ustawieniach)  Upewnij się czy produkt, który sprawdzasz, został zakupiony po ...
pon, 18 Lis, 2024 o 1:43 PO POŁUDNIU
Jak przeliczyć sprzedaż produktów sprzed daty instalacji aplikacji?
Aby przeliczyć sprzedaż wystarczy, że wejdziesz do aplikacji i w zakładce „Zaawansowane” klikniesz przycisk „Przelicz”. Zadanie przeliczenia wszystkich zamó...
pon, 18 Kwi, 2022 o 1:03 RANO
Czy mogę wyedytować ilości sprzedanych produktów?
Tak, po wejściu do aplikacji w zakładce Zaawansowane możesz wyszukać produkt i edytować sprzedaną ilość i liczbę osób, która zakupiła produkt.
pon, 10 Cze, 2024 o 1:06 PO POŁUDNIU
Korzystasz z szablonu Storefront, a moduł aplikacji nie zawsze się wyświetla?
Jeśli dodałeś moduł aplikacji X osób kupiło Y w szablonie Storefront i czasami się nie wyświetla na karcie produktu wykonaj poniższe kroki: Upewnij się, ż...
śr, 20 Lis, 2024 o 10:29 RANO