Co zrobić jeśli informacja nie wyświetla się na karcie produktu?

Zmodyfikowano dnia Mon, 18 Apr 2022 o 01:03 AM

  1. Upewnij się czy aplikacja jest zainstalowana, opłacona oraz włączona (w jej ustawieniach) 
  2. Upewnij się czy produkt, który sprawdzasz, został zakupiony po instalacji aplikacji (lub czy wykonałeś przeliczenie sprzedaży i proces ten zakończył się) Jeśli sprawdziłeś powyższe kroki a informacja ta nadal się nie wyświetla, napisz do nas, a pomożemy. 

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł