Jeśli dodałeś moduł aplikacji X osób kupiło Y w szablonie Storefront i czasami się nie wyświetla na karcie produktu wykonaj poniższe kroki:

  1. Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji - jeśli aktualizacja jest dostępna, zainstaluj ją.
  2. Przejdź do panelu aplikacji, do zakładki "Konfiguracja STOREFRONT" i w sekcji "Połącz dane aplikacji z szablonem Storefront" kliknij przycisk "Połącz".
  3. Dane aplikacji zostaną połączone z szablonem Storefront w ciągu kilku minut.
  4. Możesz sprawdzić status operacji odświeżając stronę.
  5. Wyczyść pamięć cache sklepu w Ustawienia -> Ogólne -> Pamięć cache -> Wyczyść cache danych (produkty, kategorie).


Uwaga! Jeśli sekcja "Połącz dane aplikacji z szablonem Storefront" nie jest widoczna to dane zostały już połączone prawidłowo lub aplikacja nie jest zaktualizowana.