FAQ

Co zrobić jeśli przycisk do ponownego zamówienia nie wyświetla?
Upewnij się czy aplikacja jest zainstalowana, opłacona oraz włączona (w jej ustawieniach). Jeśli sprawdziłeś powyższe kroki a przycisk "zamów ponownie&...
śr, 27 Wrz, 2023 o 3:29 PO POŁUDNIU
Czy przy ponawianiu zamówienia, klient może wprowadzić w nim zmiany?
Tak, po kliknięciu "zamów ponownie" można: wybrać, które produkty chcemy zamówić zmienić ilości zamawianych produktów
pon, 18 Kwi, 2022 o 12:11 RANO
Czy wszystkie produkty z zamówień można zamówić ponownie?
Nie, zamówić można tylko produkty, które:  są nadal aktywne i dostępne do zamówienia w sklepie  nie mają zmienionej konfiguracji wariantów (tj. warianty ...
pon, 18 Kwi, 2022 o 12:13 RANO
Czy cena produktów przy ponawianiu zamówienia jest identyczna jak w pierwotnym zamówieniu?
Nie, ceny wszystkich produktów są aktualne na dzień ponawiania zamówienia.  
pon, 18 Kwi, 2022 o 12:12 RANO
Jak dodać tłumaczenia fraz dla innych języków na sklepie?
Aplikacja posiada tłumaczenia fraz dla języków o kodach pl_PL oraz en_US. Jeśli chcesz włączyć aplikację na sklepie o innym języku, dodaj na końcu Wyglą...
śr, 22 Maj, 2024 o 9:27 RANO