Jeśli dodałeś moduł aplikacji Produkty powiązane jak warianty w szablonie Storefront i nie wyświetla się on na wszystkich powiązanych produktach wykonaj poniższe kroki:
- Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji - jeśli aktualizacja jest dostępna, zainstaluj ją.
- Przejdź do panelu aplikacji, do zakładki "Konfiguracja STOREFRONT" i w sekcji "Połącz dane aplikacji z szablonem Storefront" kliknij przycisk "Połącz".
- Dane aplikacji zostaną połączone z szablonem Storefront w ciągu kilku minut.
- Możesz sprawdzić status operacji odświeżając stronę.
- Wyczyść pamięć cache sklepu w Ustawienia -> Ogólne -> Pamięć cache -> Wyczyść cache danych (produkty, kategorie).
Uwaga! Jeśli sekcja "Połącz dane aplikacji z szablonem Storefront" nie jest widoczna to dane zostały już połączone prawidłowo lub aplikacja nie jest zaktualizowana.