Ten artykuł pokaże jak skonfigurować wtyczkę czatu z poziomu pulpitu profesjonalnego
Krok 1. Należy wejść w "Meta Business Suite"
Krok 2. Z menu po lewej wybrać "Skrzynka odbiorcza"
Krok 3 Kliknąć w koło zębate po prawej stronie i wybrać "Wyświetl wszystkie ustawienia"
Krok 4. Należy wybrać "Wtyczka czatu" a następnie "Skonfiguruj" i metodę standardową
Krok 5. W kroku drugim konfiguracji należy wpisać domeny, dla których będzie wyświetlać się wtyczka czyli np jeśli sklep jest pod adresem www.sklep.pl należy wpisać tam: www.sklep.pl, sklep.pl oraz adres techniczny sklepu
Adres techniczny sklepu - jest to adres, sklepu pod jakim został stworzony przez Shopera. Dodatkowo, do panelu administracyjnego można się zalogować wyłącznie za jego pomocą (przekierowanie na adres techniczny następuje automatycznie). Najprościej jest go uzyskać wchodząc na panel administracyjny
Krok 6. Krok 3 i 4 konfiguracji wtyczki należy pominąć - należy się przez nie przeklikać
Na kroku 3 będzie konieczne skopiowanie kodu (on jest do niczego nie potrzebny), żeby kreator puścił dalej
Krok 7. Na kroku 4 konfiguracji klikamy zakończ, a potem Opublikuj - teraz należy przejść do konfiguracji w panelu administracyjnym shopera: Instrukcja obsługi
Sprawdź też