Ten artykuł pokaże jak skonfigurować wtyczkę czatu z poziomu pulpitu profesjonalnego 



Krok 1. Należy wejść w "Meta Business Suite"


Krok 2. Z menu po lewej wybrać "Skrzynka odbiorcza"


Krok 3 Kliknąć w koło zębate po prawej stronie i wybrać "Wyświetl wszystkie  ustawienia"




Krok 4. Należy wybrać "Wtyczka czatu" a następnie "Skonfiguruj" i metodę standardową 


Krok 5. W kroku drugim konfiguracji należy wpisać domeny,  dla których będzie wyświetlać się wtyczka czyli np jeśli sklep jest pod adresem www.sklep.pl należy wpisać tam:  www.sklep.pl, sklep.pl oraz adres techniczny sklepu


Adres techniczny sklepu - jest to adres, sklepu pod jakim został stworzony przez Shopera. Dodatkowo, do panelu administracyjnego można się zalogować wyłącznie za jego pomocą (przekierowanie na adres techniczny następuje automatycznie). Najprościej jest go uzyskać wchodząc na panel administracyjny 



Krok 6. Krok 3 i 4 konfiguracji wtyczki należy pominąć - należy się przez nie przeklikać
Na kroku 3 będzie konieczne skopiowanie kodu (on jest do niczego nie potrzebny), żeby kreator puścił dalej 


Krok 7. Na kroku 4 konfiguracji klikamy zakończ, a potem Opublikuj - teraz należy przejść do konfiguracji w panelu administracyjnym shopera: Instrukcja obsługi



 



Sprawdź też

Instrukcja obsługi - appka w shoperze