Dzięki aplikacji "Zamów ponownie" sprawisz, że klienci posiadający konto w Twoim sklepie będą w stanie łatwo ponowić zamówienia, które złożyli w przeszłości. Aplikacja dodaje przycisk "zamów ponownie" w kilku miejscach panelu klienta w sklepie.


Po zainstalowaniu aplikacji, jest ona gotowa do działania. Po utworzeniu i opłaceniu zamówienia przez klienta przycisk do ponownego zamówienia zostanie umiejscowiony w: 

  • historii zamówień


  • szczegółach zamówienia


  • w panelu klienta (sekcja "Twoje zamówienia")  


Po kliknięciu takiego przycisku otwiera się ramka z konkretnym zamówieniem klienta. Może on zmienić ilość i dodać produkt do koszyka bez konieczności przechodzenia na kartę produktu


Po przejściu do koszyka klient może kontynuować standardowy proces składania zamówienia.


Zamówić ponownie można tylko produkty, które:

  • są nadal aktywne i dostępne do zamówienia w sklepie
  • nie mają zmienionej konfiguracji wariantów (tj. warianty dostępne kiedyś, są także dostępne dzisiaj)

Dodatkowo, ze względu na ograniczenia Front API w obecnej chwili nie można ponawiać produktów, będących zestawami.

Ceny wszystkich produktów są aktualne na dzień ponawiania zamówienia.

Klient może ponowić dowolną ilość zamówień, wszystkie produkty będą zsumowane w koszyku.