Dzięki aplikacji "Zamów ponownie" sprawisz, że klienci posiadający konto w Twoim sklepie będą w stanie łatwo ponowić zamówienia, które złożyli w przeszłości. Aplikacja dodaje przycisk "zamów ponownie" w kilku miejscach panelu klienta w sklepie.
Po zainstalowaniu aplikacji, jest ona gotowa do działania. Po utworzeniu i opłaceniu zamówienia przez klienta przycisk do ponownego zamówienia zostanie umiejscowiony w:
- historii zamówień
- szczegółach zamówienia
- w panelu klienta (sekcja "Twoje zamówienia")
Po kliknięciu takiego przycisku otwiera się ramka z konkretnym zamówieniem klienta. Może on zmienić ilość i dodać produkt do koszyka bez konieczności przechodzenia na kartę produktu
Po przejściu do koszyka klient może kontynuować standardowy proces składania zamówienia.
Zamówić ponownie można tylko produkty, które:
- są nadal aktywne i dostępne do zamówienia w sklepie
- nie mają zmienionej konfiguracji wariantów (tj. warianty dostępne kiedyś, są także dostępne dzisiaj)
Dodatkowo, ze względu na ograniczenia Front API w obecnej chwili nie można ponawiać produktów, będących zestawami.
Ceny wszystkich produktów są aktualne na dzień ponawiania zamówienia.
Klient może ponowić dowolną ilość zamówień, wszystkie produkty będą zsumowane w koszyku.