Uwaga! Jeśli subskrybent istnieje w MailerLite i jego status to 'unsubscribed', 'bounced' lub 'junk', nie będzie można go ponownie aktywować (za pomocą aplikacji) ze względu na środki zapobiegające nadużyciom. W takich przypadkach subskrybenta można ponownie aktywować tylko za pośrednictwem formularza lub strony (landing page) stworzonych w MailerLite lub edytując jego dane bezpośrednio w panelu MailerLite.
Aby włączyć automatyczną synchronizację subskrybentów newslettera Twojego sklepu internetowego Shoper (zapisy i wypisy) z Twoim kontem MailerLite wystarczy, że po instalacji aplikacji w sklepie:
- Wprowadzisz klucz API, który znajdziesz na swoim koncie MailerLite w zakładce:
Integrations -> MailerLite API -> API
https://dashboard.mailerlite.com/integrations/api
lub jeśli korzystasz ze starej wersji MailerLite: https://app.mailerlite.com/integrations/api/ - Wybierzesz grupę subskrybentów z MailerLite, do której zapisywani będą nowi subskrybenci z Twojego sklepu internetowego
Dodatkowo jeśli używasz nowej wersji MailerLite (MailerLite Classic nie jest obsługiwany) możesz włączyć opcję
"Usuń subskrybenta w Shoper, jeśli został wypisany w MailerLite",
która sprawi, że subskrybent wypisany w MailerLite zostanie usunięty z listy subskrybentów w Shoperze.
Wypisanie subskrybenta może zostać zainicjowana bezpośrednio w panelu MailerLite lub np. za pomocą formularza MailerLite.
Jeśli nie widzisz sekcji "Opcje dodatkowe" w panelu aplikacji, upewnij się, że zaktualizowałeś aplikację do najnowszej wersji i korzystasz z nowej wersji MailerLite.