Uwaga! Jeśli subskrybent istnieje w MailerLite i jego status to 'unsubscribed', 'bounced' lub 'junk', nie będzie można go ponownie aktywować (za pomocą aplikacji) ze względu na środki zapobiegające nadużyciom. W takich przypadkach subskrybenta można ponownie aktywować tylko za pośrednictwem formularza lub strony (landing page) stworzonych w MailerLite lub edytując jego dane bezpośrednio w panelu MailerLite.


Aby włączyć automatyczną synchronizację subskrybentów newslettera Twojego sklepu internetowego Shoper (zapisy i wypisy) z Twoim kontem MailerLite wystarczy, że po instalacji aplikacji w sklepie: 


  1. Wprowadzisz klucz API, który znajdziesz na swoim koncie MailerLite w zakładce:
    Integrations -> MailerLite API -> API
    https://dashboard.mailerlite.com/integrations/api
    lub jeśli korzystasz ze starej wersji MailerLite: https://app.mailerlite.com/integrations/api/
  2. Wybierzesz grupę subskrybentów z MailerLite, do której zapisywani będą nowi subskrybenci z Twojego sklepu internetowego




Dodatkowo jeśli używasz nowej wersji MailerLite (MailerLite Classic nie jest obsługiwany) możesz włączyć opcję 

"Usuń subskrybenta w Shoper, jeśli został wypisany w MailerLite",

która sprawi, że subskrybent wypisany w MailerLite zostanie usunięty z listy subskrybentów w Shoperze.


Wypisanie subskrybenta może zostać zainicjowana bezpośrednio w panelu MailerLite lub np. za pomocą formularza MailerLite.



Jeśli nie widzisz sekcji "Opcje dodatkowe" w panelu aplikacji, upewnij się, że zaktualizowałeś aplikację do najnowszej wersji i korzystasz z nowej wersji MailerLite.